Про це пише Автоцентр.

У компанії Форд рішення зберегти раму пояснюють уподобаннями клієнтів. Вони часто купують найбільший позашляховик Форд для транспортування катерів і перевезення житлових причепів. А для цих цілей рама є оптимальним варіантом конструкції.

Новий Ford Expedition побудований на модернізованому шасі повнорозмірного пікапа Ford F-150, але тепер має повністю алюмінієвий кузов.

До слова, за попередніми даними, флагманський позашляховик Ford став ще більшим (наскільки - невідомо). Він може прийняти на борт до 8-ми чоловік, для яких передбачено два десятка підстаканників. Незважаючи на збільшені габарити, широке застосування алюмінію дозволило знизити масу майже на 140 кг (в порівнянні з нинішнім поколінням Форд Експедішн). Інтер'єр Expedition 2018 також зазнав істотних змін, а місце морально застарілого важеля зайняла новомодна шайба вибору режимів роботи трансмісії. Позашляховик отримав автоматичну систему парковки і комплекс дотримання дистанції і запобігання зіткнень. У цілому, новий Експедішн отримав 40 систем безпеки.

Згідно з попередньою інформацією, позашляховик з офф-роуд пакетом буде доступний з електронноуправлінним диференціалом підвищеного тертя.

Двигун Ford Expedition - 3,5-літровий твін-турбо EcoBoost (як і раніше), але тепер він буде агрегатуватися 10-ступінчастим «автоматом» (замість 6-ступеневої). Купити Ford Expedition 2018 можна буде вже з осені 2017 року. Ціна найбільшого позашляховика Форд поки що невідома.

-

 

ІА "Вголос": НОВИНИ