«Для мене очевидно, що потрібно повністю заборонити рекламу горілки в денний час, пряму рекламу пива, взагалі – зменшити тривалість реклами на ТБ, яка постійно перериває фільми і програми», – прокоментував рішення депутатів голова комітету Микола Томенко.
«В Україні тривалість реклами – одна з найбільших у світі. Взагалі заборонити рекламу неможливо, тому ми будемо шукати компроміс. Наше завдання – мінімізувати антидержавницькі «спалахи» і підтримати українську складову», – додав він.
Передбачені депутатами-членами комітету зміни до закону «Про рекламу» стосуються заборони використання зображення дітей у політичній рекламі, необхідності чіткого визначення поняття «соціальна реклама», обмеження реклами алкогольних напоїв і пива, а також реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації.
Джерело: ТСН
ІА "Вголос": НОВИНИ