Про це йдеться у повідомленні відомства на Facebook.

НАЗК нагадує, що, відповідно до рішення, система електронного декларування розпочне працювати у повному обсязі з 1 вересня.

"Суб`єкти декларування, які до набрання чинності цим рішенням, подали до реєстру необхідні документи, повинні невідкладно, але не пізніше семи календарних днів, які обраховуються з 1 вересня 2016 року, перевірити зміст поданих ними до реєстру документів та у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей в них подати виправлені документи", – додали у відомстві.

Там також повідомили, що документи, подані суб`єктами декларування із застосуванням електронних систем дистанційної ідентифікації, що використовують бази клієнтських даних банків, до набрання чинності цим рішенням, є чинними.

У НАЗК додали, що суб`єктам декларування, які зареєструвалися в реєстрі шляхом застосування електронних систем дистанційної ідентифікації, що використовують бази клієнтських даних банків, після набрання чинності цим рішенням, для подальшої роботи в реєстрі необхідно отримати особистий ключ та посилений сертифікат відкритого ключа електронного цифрового підпису.

Як відомо, 15 серпня система електронного декларування була запущена, не будучи доопрацьованою, зокрема – не маючи необхідного сертифікату. 

Згодом народні депутати заявили про злам системи. е-декларування. 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ