Британські журналісти провели розслідування щодо специфіки використання реклами у соціальній мережі Twitter.
Про це інформує « BBC».
Виявилося, що у Twitter можна було таргетувати рекламу за такими категоріями як «ісламофоби», «гомофоби» тощо.
Повідомляється, що рекламну кампанію з тегом «неонацист» побачили від 67 до 81 тисячі користувачів Twitter у Великій Британії.
Крім того, як виявилося, журналісти створили рекламне повідомлення з текстом «Happy New Year» та поширили його з цим самим тегом.
В результаті новину побачили щонайменше 37 користувачів соцмережі, а декілька навіть перейшли за вказаним посиланням.
Зазначається, що соціальна мережа провела власне розслідування та виправила дану помилку.
Представники Twitter вибачилися перед своїми користувачами, зазначивши, що вони постійно оновлють список дискримінаційних висловлювань.
Як писав «Вголос», Twitter видалив функцію додавання “гіфок” через чутливість людей з епілепсією.
ІА "Вголос": НОВИНИ