Про це сьогодні на прес-конференції повідомила менеджер із зв’язків з громадськістю «Nestle» Лариса Самойленко.

За її словами, об’єм продаж продукції «Nestle» у 1 півріччі склав зріс на 17%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і склав 1 млрд. 418 млн. грн.. Зокрема продаж кавових напоїв зріс на 26% - 441 млн. грн., кулінарія (соуси, приправи тощо) на 5% - до 439 млн. грн., кондитерські вироби на 22% - до 265 млн. грн., готові сніданки на 9% - до 56 млн. грн., продукти дитячого харчування на 16% - до 66 млн. грн., харчі для тварин на 24% - до 98 млн. грн. і продаж кави у кавових апаратах (вендінг) зріс до 53 млн. грн..

Водночас бренд-менеджер компанії «Nestle» Анна Красковська зазначила, що з осені продукція «Світоч», зокрема шоколадні плитки, виходитимуть в оновленому упакуванні. Крім того, збільшено частку какао у шоколадній масі чорного шоколаду від 41% до 44%. Також до асортименту шоколадок додано новий смак – «Молочний шоколад з чорничним йогуртом».

«Шоколад буде у новій, золотого кольору, фользі, а також матиме видовжений дизайн. Більш схожий до європейського», - зазначила Анна Красновська.

Для впровадження оновленої продукції було встановлено нову, італійську лінію формування шоколадних плиток Mazetti.

Скільки коштував вихід на ринок кондитерських виробів оновлених товарів представники компанії «Nestle» не повідомили.

«Світоч» випускає понад 200 видів кондитерської продукції як під власною торговою маркою, так і для Nestle. Зокрема, під ТМ „Світоч” виготовляється 60-70% продукції.

Компанія Nestle S.A. володіє контрольним пакетом акцій (96,96%) Львівської кондитерської фабрики «Світоч» з 1998 р. ТОВ «Нестле Україна» було засновано в Києві у травні 2003 р.

У 2008 р. частка «Світоча» на українському ринку шоколадних плиток склала майже 14 %, упакованих шоколадних виробів – 7,4 %.

У 2008 році чистий прибуток «Світоча» склав 9,9 млн. грн. (проти 15,8 млн. грн. у 2007 році).

ІА "Вголос": НОВИНИ