Про це повідомляє Громадське з посиланням на Deutsche Welle.
Зазначається, що соціальну рекламу розмістили у Берліні, переважно на станціях метро. МВС звертається до пасажирів на німецькій, англійській, арабській, пушту, фарсі і навіть російській мовах.

Рекламна кампанія, яка стартувала 13 листопада, розрахована на 10 днів. МВС Німеччини витратить на неї близько 500 тисяч євро.

Цільова аудиторія кампанії — іноземці, яким відмовлено у статусі біженця в Німеччині. За допомогою фінансових стимулів уряд Німеччини прагне спонукати мігрантів добровільно покинути країну.

Всю додаткову інформацію мігрантам пропонують отримати в інтернеті за адресою ReturningFromGermany.de — «Повернення з Німеччини».

ІА "Вголос": НОВИНИ