У разі «зеленого світла» проекту, плата за проїзд становитиме від 2,5 до 25 євро за десять днів. Збір буде прив'язаний до екологічного класу автомобіля, повідомляє autonews.  

У Німеччині розраховують, що завдяки введенню платного проїзду по автобанах для іноземців додатково залучать понад півмільярда євро на рік на фінансування дорожньої галузі. Через розташовану в центрі Європи країну їздять транзитні мандрівники, тому влада Німеччини вважає справедливим перекласти частину «дорожніх» витрат на громадян інших країн.

Зміни в існуючі закони про дорожні збори стали результатом компромісної угоди, яку міністр транспорту Німеччини Олександр Добріндт уклав з Єврокомісією. Втім, Брюссель, а також влади сусідніх країн розкритикували ініціативу німців. Міністр транспорту Австрії Йорг Ляйхтфрід заявив в Європарламенті, що нова версія системи зборів дискримінує іноземних водіїв і «суперечить європейському духу і європейським нормам».

З ініціативи Відня кілька країн, що межують з Німеччиною, мають намір провести консультації про можливу реакцію на плани Берліна. Крім того в уряді Нідерландів заявили про готовність судитися з ФРН в разі введення системи дорожнього збору. Очікується, що нова система дорожніх зборів запрацює в Німеччині з 2019 року.

ІА "Вголос": НОВИНИ