Про це Матіас Брандт сказав під час зустрічі щодо відкриття Галицької школи гостинності сьогодні.
Як розповів Матіас Брандт, у 4-х містах, що прийматимуть Євро-2012 серед туристів та мешканців було проведено опитування, яке визначило, що майже 80% респондентів вважають Львів містом архітектури та пам’яток.
«Але ж це не все, чим є Львів. Якби зараз кожен з вас одним реченням сказав, що таке Львів, відповіді були б абсолютно різними», – сказав Матіас Брандт.
На думку німецького фахівця, потрібно розробити 11 тез – як гравців у футбольній команді – кожна з яких презентувала би Львів.
Матіас Брандт навів наступні приклади реклами Львова іноземним туристам: «Є Галицька кухня, у якій прийнято вживати те, що усі знають як «водку», а ми на оголошеннях будемо писати горілка! Це вирізнятиме Львів. Також усі знають, що у Львові є бандерівський дух, неприязнь до Росії та Східної України, тому на рекламі зі зображенням бандерівців можна писати, що Львів не для всіх росіян, а тільки для сміливих. І третій приклад реклами. Уявіть собі з однієї сторони жінку, вимащену шоколадом, який так люблять у Львові, а з іншої жінку, вимазану багнюкою, СПА, і під цим підпис – «Для душі і для тіла».
фото: theweddingwardrobist.blogspot.com
ІА "Вголос": НОВИНИ