У суботу, 2 липня, на ютуб-каналі «Говорить Великий Львів» відбулася прем’єра нового формату головного дискусійного майданчика Західної України.

Підсумки головних тем тижня та спілкування з глядачами - це новий формат вихідного дня.


«Наш новий формат – це пропозиція провести глядачам вечір разом та обговорити важливі новини. Аби між нами і глядачем не було бар‘єру – сучасні технології це дозволяють. Ми будемо відверто спілкуватися з нашою аудиторією у коментарях, задаватимемо питання нашим експертам. Постійних глядачів будемо вмикати в ефір.  Водночас – ми і далі будемо спілкуватися з фаховими спікерами, які допоможуть розібратися у процесах, які всіх цікавлять. А зараз це – війна», – додає креативний продюсер телеканалу NTA, ведучий проєкту ГВЛ Віталій Крутяков.

Але головна мета проєкту – збір коштів для ЗСУ, на потреби конкретних батальйонів: що саме і для кого потрібно – номери рахунків озвучуються  ефірі.

«Ми розуміємо, що основне завдання медіа зараз – робота на інформаційному фронті. Як би пафосно це не звучало, але потреба в перевіреній правдивій інформації надзвичайно велика. Також, як свідчить постійне зростання показників ютуб-каналі NTA і ГВЛ, аудиторія має запит на якісний україномовний контент. Інформаційне наповнення вирішили поєднати зі збором коштів для військових, для конкретних батальйонів на поточні потреби», – поділилася ідеєю проєкту головна редакторка телеканалу NTA та ведуча проєкту ГВЛ Наталка Струк.

Напередодні колектив телеканалу НТА разом з глядачами лише впродовж чотирьох годин зібрали кошти на тепловізор для бійців 10 гірсько-штурмової бригади, де служить батько одного з журналістів Андрія Дідоводюка. 

А вже цієї суботи буде новий збір для наших захисників.

Практично перед початком повномасштабної війни ютуб «Говорить Великий Львів» отримав Срібну кнопку – за 100 тисяч підписників. Станом на початок липня – це вже понад 190 тисяч підписників. Практично перед початком повномасштабної війни ютуб «Говорить Великий Львів» отримав Срібну кнопку – за 100 тисяч підписників. Станом на початок липня – це вже понад 190 тисяч підписників.

ІА "Вголос": НОВИНИ