ЛЬВІВ, 29 ТРАВНЯ, PRESSTIME.COM.UA. – Рішення виконкому Львівської міськради «Про затвердження порядку встановлення вивісок у м. Львові» зі змінами суперечить чинному законодавству і має бути відмінене.

Про це заявили голова Держпідприємництва України у Львівській області Ярослав Кашуба та член Комітету підприємців Львівщини, депутатської комісії архітектури, містобудування і охорони історичного середовища Андрій Чіпко під час прес-конференції сьогодні.

«Рішення міськвиконкому «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 15.04.2005 р. «Про затвердження порядку встановлення вивісок у м. Львові» від 18.02.2008 року прийняте з порушенням вимог чинного законодавства про регуляторну політику, не має відповідного економічного обґрунтування, прийняте з порушенням нової редакції Закону України про рекламу, не пройшло громадського обговорення», - заявив Кашуба.

З його слів, нова редакція Закону України дає чітке визначення вивіски, у якому сказано, що вивіска не вважається рекламою, також немає жодного обмеження щодо розміру вивіски.

«Міськвиконком перевищив свої повноваження давши своє визначення поняття вивіски, адже він не мав права цього робити», - додав Кашуба.

Він поінформував, що представництво Дежпідприємництва Львівщини скерувало лист до міського голови та міськвиконкому, на який вже більше місяця не отримало відповіді та готує звернення в Прокуратуру.

Член комісії архітектури, містобудування та охорони історичного середовища міськради Андрій Чіпко акцентував, що проект порядку встановлення вивісок у Львові під час громадських слухань був відправлений на доопрацювання та не розглядався на профільній комісії архітектури, містобудування та охорони історичного середовища, тому доцільно було б його відмінити.

«Для вивісок доцільним є єдине погодження щодо художнього та естетичного вигляду, щоб вони не суперечили законодавству про охорону пам’яток архітектури. Шукати поповнення бюджету, перекваліфікувавши вивіски у рекламу – смішно», -- вважає Чіпко.

Вивіски на зразок «Хліб», «Молоко», «Магазин «Каштан», «Бар «Квітка» не можуть вважатися рекламою, тому підприємцям не потрібно виконувати приписи міськради, демонтовувати їх чи отримувати нові дозволи, затрачаючи на це кошти, резюмував Кашуба.

ІА "Вголос": НОВИНИ