Про це повідомляється на офіційному сайті міністерства.
Як повідомляється, МІУ пропонує вантажовідправникам спільно з «Укрзалізницею» ввести планування експортних вантажопотоків на три місяці.
Крім того, спільно з Адміністрацією морських портів буде розглянута можливість переорієнтації частини вантажопотоку із залізниці в порти.
«Необхідно шукати компроміс між розподілом транзитних вантажів і задоволенням попиту вітчизняних компаній-експортерів», - цитується в повідомленні міністр інфраструктури Володимир Омелян.
Коментуючи позицію вантажовідправників щодо необхідності розширення пропускної здатності переходів на західних кордонах України, він підкреслив, що подібна робота може бути зроблена.
«Якщо в найближчі п'ять років компанії готові забезпечити обсяги вантажів на західних кордонах, «Укрзалізниця» за рахунок власних коштів або коштів, залучених від міжнародних фінансових організацій, буде збільшувати пропускну спроможність прикордонних пунктів перетину», - підкреслив міністр.
Він також зазначив, що за аналогічною схемою вже працює Адміністрація морських портів: якщо держава вкладає гроші в днопоглиблення, або інші поліпшення, компанії беруть на себе зобов'язання забезпечити відповідний обсяг вантажу.
ІА "Вголос": НОВИНИ