Експерти ж кажуть, що у цьому й криється небезпека, передає ain.ua.

Видання зазначає, що часто користувачі навіть не дочитують умови, на яких надають доступ до своїх персональних даних. Понад те, у самих запитах не завжди правдиво описано з приводу того, і яка саме інформація потрібна.

Розробник тесту «Який ти Гусь» Макс Фрай розповів, що вони збирають досить невинні дані – доступ тільки до аватару користувача (який потім додається в картинку на результаті), його імені та адреси. Проте шахраї можуть використовувати ці тести як вірус, бо користувачі не звертають увагу, за яким лінком переходять і на що погоджуються:

«Будь-яка авторизація через Facebook передає третім особам ваші дані... Ще гірше, що ви не завжди контролюєте, який саме лінк публікуєте з результатами тесту – він може містити щось компрометуюче або навіть вести на сторінки з шкідливим кодом. Як результат - спам на ваш мейл і телефон, ви стаєте лідом в реферальних програмах інтернет-магазинів... Є схеми, зав'язані на показі вам реклами там, де її не повинно бути, заміни однієї реклами іншою, показі забороненої реклами тощо», – розповіла SMM Head агентства Engine Digital Олена Сергієнко.

Слід зазначити, що й сама адміністрація Facebook знімає з себе будь-яку відповідальність за наслідки такого доступу. У розділі Data Policy повідомляють користувачам, що інформація, зібрана таким чином третіми особами, потрапляє вже під їх власні правила використання сервісу.

ІА "Вголос": НОВИНИ