Ірина Верещук, яка балотується на посаду мера Києва від провладної фракції «Слуга народу», витратила на передвиборчу кампанію найбільше грошей з-поміж усіх претендентів.

Про це заявила Громадська мережа «ОПОРА» після аналізу опублікованих проміжних звітів.

Відповідну до звіту Верещук про надходження і використання коштів виборчого фонду з 22 вересня до 14 жовтня, на передвиборчу кампанію вона витратила 25 млн грн від місцевої організації політичної партії «Слуга народу».

До 14 жовтня кандидатка витратила на кампанію 22,143 млн грн, з них 95,685 тис. грн – на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 15,075 млн грн – використання ЗМІ, розміщення матеріалів передвиборної агітації в інтернеті коштувало Верещук 1,288 млн грн, а зовнішня реклама – 5,654 млн грн«.

Другу сходинку в рейтингу посів кандидат від »Голосу" Сергій Притула, який витратив на кампанію 13 млн 352 тис. 594 грн.

Андрій Пальчевський від політичної партії «Перемога Пальчевського» витратив 2 млн 577 тис. 879 грн.

Кандидат від політичної партії «Громадський рух Миколи Томенка »Рідна країна« Микола Томенко витратив на передвиборну кампанію 414 тис. 894 грн.

Михайло Поживанов (Радикальна партія Олега Ляшка) витратив на свою рекламу 282 тис. 300 грн, Сергій Гусовський (політична партія »За майбутнє«) – 250 тис. грн, Олександр Попов –  157 тис. 652 грн.

Кандидат від партії »Екологічна альтернатива" Єгор Фірсов повідомив, що на рахунок виборчого фонду кандидата не надходило коштів, тож не було й витрат.

Проте, «ОПОРА»зафіксувала політичну рекламу зі сторінки Фірсова в Facebook.

За даними громадської організації, рекламу кандидата оплачувала політична сила, від якої він балотувався, і впродовж 5 вересня – 12 жовтня ці витрати становили понад $1900 на 92 рекламні дописи.

Читайте більше актуальних новин України та світу:

ІА "Вголос": НОВИНИ