Депутати спробують скасувати рішення про вартість проїзду у 10 гривень у міському громадському транспорті. Кажуть,  що було порушили процедури, які встановив уряд.

Таке рішення винесуть на розгляд депутатського корпусу під час наступного засідання сесії Львівської міської ради.

За словами депутатки Львівської міської ради від фракції «Європейська солідарність» Уляни Пак, підвищуючи тарифи, чиновники порушили  процедури, передбачені Кабміном, а саме – не вивчили пасажиропотік.

«Ми всі знаємо, що квитки в маршрутках ніхто нікому не дає. І навіть власники тих маршрутів можуть не знати скільки пасажирів проїхало за день. А «Львівелектротранс» не знає скільки було перевезено пільговиків. То ж точної інформації про кількість пасажирів у нас нема», - каже вона.
А якщо нема інформації про кількість пасажирів, які скористалися громадським транспортом, отже не можна говорити про зміну тарифу. Уляна Пак зауважила, що в ситуації, яка є у Львові, проїзд пільговиків компенсує не держава або міська влада, як це передбачає Кабмін, а ті пасажири, які платять. Тобто, хтось несе подвійне фінансове навантаження, яке на нього, з якогось дива, поклав міськвиконком Львова.

Також, за її словами, методика підняття вартості тарифів передбачає, що тарифи можна підіймати коли дорожчає паливо. У порівнянні з 2019 роком, коли підняли тарифи на проїзд у громадському транспорті, вартість палива зменшилася.

«Ми вважаємо, що рішення міськвиконкому про здорожчання тарифу не пройшли процедуру, яка передбачена Законом про засади регуляторної політики»,-  зазначила депутатка.
На думку голови комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності  Львівської міської ради Ігоря Зінкевича, проїзд у маршрутках та електротранспорті не повинен був зрости бодай до січня 2022 року, тобто допоки місто не матиме стратегію розвитку громадського транспорту та запровадження електронного квитка.
«Для того аби ввести електронний квиток, нам треба створити відділ контролю в електротранспорті та маршрутках. Там працюватиме близько 300 осіб. Далі ми запровадимо абонемент, який дасть можливість вивести готівку з тіні.», - каже він.
Наступним кроком буде розв'язання проблеми, на яку найбільше скаржаться львів’яни – змушуємо водіїв працювати на лінії до завершення їх робочого дня і не дозволяємо їм сходити з маршруту.  Адже львів’яни знають, що добратися ввечері, після 21.00 з центру до периферійних районів міста можна тільки пішки або на таксі.
«Коли водієві  платитимуть за кілометр, а не за кількість перевезених пасажирів, то він не набиватиме повну маршрутку людьми й не завершуватиме роботу до 23.00», - переконаний депутат.
Отож, поки ці всі проблеми не будуть вирішеними, і допоки не буде введено в роботу електронний квиток, доцільності у піднятті тарифу Ігор Зінкевич не бачить.

Питання про скасування підвищення тарифу у  громадському транспорті Львова депутати розглядатимуть під час засідання найближчої сесії.

Нагадаємо, 21 травня цього року міськвиконком своїм рішенням підняв тарифи на проїзд у міському громадському транспорті до 10 гривень за одну поїздку.

ІА "Вголос": НОВИНИ