ЛЬВІВ, 27 ВЕРЕСНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — На думку львівських політологів Анатолія Романюка, Юрія Шведи, Любомира Скочиляса нинішня виборча кампанія показала, що політичні сили активно використовували ЗМІ, а особливо телебачення, як основний канал впливу на виборця.

Такі думки прозвучали сьогодні під час круглого столу «Оцінка виборчої кампанії 2007», що відбувся у Львівському прес-клубі реформ.

«Новини? пом’якшені рекламні повідомлення тих чи інших політичних сил, а не новини як такі», ? зауважив Анатолій Романюк.

Політолог Юрій Шведа вважає, що на телеекран «захопили» ті політичні сили, за плечима яких серйозний фінансовий капітал, і вони не дають жодних шансів іншим партіям.


ІА "Вголос": НОВИНИ