Онлайн-сервіс "Приват 24" не працюватиме в ніч на 10 липня: більшість сервісів будуть недоступні з 00:00 до 5 ранку.

При цьому в «Приваті» розповіли, як проводити найнеобхідніші операції, не заходячи до застосунку – використовуючи, зокрема, банкомати, термінали, каси банку та ін.

Про це повідомили у «ПриватБанку».

«10 липня з 00:00 до 05:00 ми проводитимемо регламентні роботи в Приват24. Більшість сервісів будуть тимчасово недоступні. Просимо вибачення за незручності», – йдеться в повідомленні.

При цьому в банку дали рекомендації, як проводити найнеобхідніші операції, не заходячи до «Приват24». Зокрема, поповнити мобільний можна:

  • зателефонувавши на 3700;

  • через офіційні програми мобільних операторів;

  • через банкомат ПриватБанку;

  • через термінал самообслуговування банку.

Для переказу коштів з картки на картку можна скористатися:

  • сервісом Sendmoney;

  • Telegram-ботом @PrivatBankBot (перекази між своїми картками);

  • банкоматом банку;

  • терміналом самообслуговування;

  • касою у відділенні банку;

  • зателефонувавши за телефоном 3700.

 

Для здійснення платежу за реквізитами можна скористатися:

  • терміналом самообслуговування банку;

  • касою його відділення.

Перевірити останні зарахування або списання за своєю карткою можна:

  • зателефонувавши на 3700 – через IVR (тільки зарахування) або через оператора;

  • звернувшись до чату «Допомога Онлайн».

ІА "Вголос": НОВИНИ