Про це повідомила інформаційно-аналітична група AUTO-Consulting.

Попитом користувалися всі авто. У виграші опинилися і вітчизняні виробники, чий збут також підскочив на 25-50%.

Ажіотаж поки не дуже позначився на розстановці сил на ринку, а підсумкові місця в рейтингу продажів багато в чому залежали від складських запасів, логістики і моторності дилерів. Топ-15 найбільш продаваних авто за складом не змінився.

За винятком Nissan, Porsche і Infiniti всі бренди виявилися в плюсах, в порівнянні з попереднім місяцем. Але якщо ринок виріс в середньому на 35%, то окремим брендам вдалося так налякати покупців рекламою, що продажі підскочили відразу на 80-90%.

Так, продажі BYD зросли на 90% і цей виробник впритул підійшов до показника продажів Chery. Стрімко зросли і продажі Lifan (+68%)

Renault показав 63%-ве зростання продажів. Непогано були сприйняті ринком і бюджетні новинки від Skoda, Citroen, Peugeot.

Mazda на гребені попиту вивела на ринок потужну версію популярного кросовера CX-5 і змогла домогтися 93%-ого росту.

Попит на преміальні автомобілі також виріс. № 1 у квітні став Mercedes-Benz з показниками продажів в 329 автомобілів. Audi і BMW також додали в продажах, але в квітні не змогли наздогнати Mercedes-Benz. Активізувався попит і на Luxury-автомобілі. Показники продажів Ferrari і Bentley почали зашкалювати.

Джерело: РБК-Україна 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ