Підписна кампанія на Львівщині породила на Львівщині масу ситуацій – серйозних і не вельми.

До серйозних – слід зарахувати фактичний провал планів штабу Олександра Мороза стосовно кількості зібраних підписів. За відведений термін морозівські львівські штабісти недобрали третини від запланованого. Із запланованих 65 тисяч командою Мороза зібрано 44700 підписів за свого кандидата, а відтак - продовжено термін збору підписів до 12 серпня. Відносна невдача соціалістів зумовлена двома причинами: невисоким рейтингом їхнього кандидата, а також тим, що у Львівській області структури СПУ є доволі слабкими. А саме на базі партійних структур СПУ було сформовано виборчі штаби Олександра Мороза.

Проблеми, аналогічні тим з якими зіштовхнулись соціалісти, можуть виникнути і в комуністів. Хоча їхні апетити є меншими, ніж у штабів Мороза, всього 25 тисяч, але і адептів комуністичної ідеї у Львівській області значно менше ніж прихильників соціалізму. Та й як особистість, Мороз для галичан виглядає незрівнянно привабливіше, ніж Симоненко.

Поки невідомо як розгортається підписна кампанія на Львівщині у Ющенка, оскільки її активна фаза розпочалась тільки з 2 серпня. Але очевидно планку в 300 тисяч він подолає відносно легко, оскільки саме стільки свого часу „нашоукраїнців” зібрали у нашій області в рамках акції „Україні ― народного президента”.

Щодо кумедних ситуацій, які виникають у процесі збору підписів, то тут лідерство впевнено тримає штаб Януковича. Після того як „нашоукраїнці” активно писали про методи збору підписів „за Януковича” і всі могли вдосталь посміятися з корів, які помагали активістам з літерою „Я” на футболці збирати підписи до них підключили журналісти. Вчора репортери „Західної інформаційної корпорації” допустились прикрої помилки: вказуючи кількість підписів зібраних у Львівській області за Януковича, репортер випадково не дописав один нуль і замість ста тисяч - написав десять тисяч. Враховуючи, що буквально два дні перед тим Львівський штаб Януковича уже доповідав громадськості про зібрані ним 98 тис. підписів, то усі зацікавлені особи не повинні би мати жодних сумнівів, що у даному випадку мають справу зі звичайною механічною помилкою. Однак, чудово розуміючи що це помилка, цим ляпсусом поспішили скористатись цілий ряд інтернет видань. Новина в віртуальному просторі пішла „на ура”, як кажуть, „як брехня по селу”. Цікаво, чи такою була б реакція українських журналістів, якби помилка була не у напрямку зменшення а напрямку збільшення? Але це вже історія не про збір підписів, а про корпоративну журналістську солідарність, а реально команда Януковича отримала на рівному місці не те, щоб проблему, а радше „психологічну травму”, ще раз пересвідчившись як люблять і поважають у журналістському співтоваристві та й у суспільстві загалом, їхнього шефа.

ІА "Вголос": НОВИНИ