ЛЬВІВ, 3 ЧЕРВНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — Протягом акції «Живе мистецтво» відвідуваність Львівської галереї мистецтв збільшилась майже вдвічі.

Про це повідомила Фахівець зі зв’язків з громадськістю молочної компанії «Галичина» (співорганізатор акції) Наталія Головачко.

«Упродовж чотирьох місяців у львівських школах учням роздавали листівки-розмальовки з контурними зображеннями дев’яти творів із колекції Львівської галереї мистецтв. Їх потрібно було розмалювати на власний мистецький смак, прийти до музею і порівняти з оригіналом. Проект стимулює, з одного боку, бажання дітей та молоді творчо виявити себе, а з іншого – підвищує зацікавленість у відвідуванні музею», — розповіла вона про акцію.

Загалом протягом чотирьох місяців від старту проекту було роздано понад 30 тисяч листівок. Музейну експозицію відвідали майже дві тисячі львівських школярів. Такий показник активності наближається до Києва, де акція відбулась минулого року, і майже вдвічі вищий за одеський, де проект стартував у березні. При цьому галерею мистецтв відвідали майже дві тисячі школярів міста. Їхні роботи львів’яни побачать на вуличній виставці, яка відбудеться на пл. Ринок 8 червня.

Мета акції — популяризація українського мистецтва, підвищення рівня знань про вітчизняні музеї та збільшення кількості їх відвідувачів. Ініціатором акції є молочна компанія “Галичина” та Майстерня великих ідей «Ganka».

В рамках проекту «Живе мистецтво» спільно з Управлінням освіти Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради відбувся також конкурс «Мистецтвознавець». Його учасники описували враження від проекту та картини, яка найбільше вразила їх у експозиції Львівської галереї мистецтв.

Переможців художнього та літературного конкурсів вже визначено. 8 червня на пл. Ринок відбудеться урочиста церемонія нагородження. Під час свята також відбудеться виставка дитячих розмальовок та найцікавіших цитат із творчих робіт учнів.

ІА "Вголос": НОВИНИ