Тиждень тому Обама вів з рахунком 46:42. Популярність республіканця різко злетіла після його офіційного висунення і його промови з обіцянкою створити 12 мільйонів робочих місць. Соціологи з Ipsos також зазначають, що іміджмейкерам Мітта Ромні вдалося правильно презентувати кандидата — як хорошого сім'янина, турботливого батька та дідуся.

Як пояснює автор опитування Джулія Кларк, за останні тижні американці загалом не змінили ставлення до політики Ромні і Обами. Розділення проходить швидше за стилем і образом кандидатів, ніж за їхніми переконаннями, пояснює Кларк.

Останнє опитування Ipsos показало різкий приріст популярності республіканця серед безпартійних. Вони почали схилятися до голосування за Ромні: в цієї категорії населення республіканець випереджає Обаму з рахунком 33% проти 28%. У Ipsos вважають, що збільшення розриву — лише початок, оскільки іміджмейкерська кампанія Ромні набирає обертів.

Очікується, що 6 вересня чинний президент офіційно прийме від своєї партії запрошення брати участь у листопадових виборах.

Кандидатам доведеться поборотися за голоси незадоволених економічною ситуацією. 76% опитаних Ipsos вважають, що США збилися з дороги, 62% критикують систему охорони здоров'я, реформа якої стала головною в ході першого президентського терміну Обами.

Джерело: BFM

ІА "Вголос": НОВИНИ