Про це 14 липня пише The Daily Mail з посиланням на джерела в оточенні спортсмена.
Знайомі Роналдо (Роналдо Луїс Назаріо де Ліма) розповіли The Daily Mail, що спортсмен бачить привабливі фінансові перспективи у роботі друкованого журналу, який публікує еротичний контент.
Бразильський Playboy входить до трійки найбільш прибуткових видань в країні, журнал продається накладом більше 250 тис. екземплярів на місяць. Друзі футболіста, пише The Daily Mail, вважають, що йому вдасться досягти ще кращих фінансових показників бразильського відділу Playboy.
Роналдо, нагадує The Daily Mail, не перший футболіст, який вирішив заробити на секс-індустрії: так, легендарний футболіст Пеле рекламував «Віагру», а Роналдіньо наприкінці червня 2013 року запустив брендову лінійку презервативів.
Роналдо закінчив кар’єру футболіста в 2011 році, відтоді він працює у сфері маркетингу і реклами: від контрактів із різноманітними брендами, зокрема, Nike, Fiat і Duracell, спортсмен отримує близько £10 млн ($15 млн) на рік. Крім цього, екс-футболіст володіє мережею спортивних центрів, клінікою для спортсменів, нічним клубом в найбільш гламурному районі Ріо-де-Жанейро Леблон, а також шестиповерховою будівлею Університету Ріо-де-Жанейро.
Джерело: Медіаосвіта
ІА "Вголос": НОВИНИ