Руслана вважає, що створення такого проекту є важливим з огляду на проведення в Києві майбутнього пісенного конкурсу «Євробачення» та загального інтересу до України.

Про це співачка написала у Facebook

«Welcome to Ukraine – ідея, яка просто зараз на вустах у кожного, хто залучений або небайдужий з приводу проведення Євробачення в Україні наступного року», – написала Руслана.

«Не є важко об’єднати зусилля в цій ініціативі всім людям, які займаються промоушеном, креативом, творчими рішеннями, які мають яскраві промо-матеріали, цікаві ідеї і готові генерувати нові шляхи і нові рішення, – зазначила співачка. – До цієї кампанії можуть і мають долучитися інвестори, спонсори, меценати, в сила яких допомогти, протягнути руку, поділитися досвідом, долучитися, і зробити цю кампанію максимально ефективною і якісною».

Вона наголошує, що подібна кампанія має бути організована і проведена не самотужки силами волонтерів і небайдужих, часто на імпровізації і з постійним браком коштів і ресурсів, а на основі якісної командної роботи в межах всієї країни та величезної діаспори, з якісно проробленою стратегією і потужною ресурсною підтримкою.

Руслана закликала усіх небайдужих людей в Україні долучатися до цієї ініціативи.

«Я подорожую по Європі і зустрічаюся з фанами Євробачення. Я зустрічаюся з європейцями. Я зустрічаюся з українськими громадами. Я маю постійний контакт з провідними мас-медіа Європи. Я, як ніхто, бачу, що ми не заповнили цю нішу. У людей є інтерес до України, а ми майже нічого не робимо, щоби надати їм якісну інформацію про себе», – зазначила співачка.

І додала, що вкрай важливо зрозуміти, наскільки ми залежимо від якісної промоції України за кордоном: «Це потрібно не лише через запрошення в Україну на Євробачення. Важливо скористатися тією увагою медіа та телевізійної аудиторії, яка зараз прикута до України. Це десятки мільйонів людей. Дуже погано, що ми не освоюємо цей інтерес».

ІА "Вголос": НОВИНИ