Такий «висновок щодо доцільності залучення ЛКП «Львівавтодор» кредиту від Європейського банку реконструкції та розвитку для реалізації проекту впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова» затвердив сьогодні виконавчий комітет ЛМР.

Як зазначається в документі: «Автоматизована система збору плати за проїзд, основні засоби, впровадження програмного забезпечення, обслуговування коштуватимуть 10,0 млн євро. Проектне управління та маркетингова кампанія - сума, еквівалентна 1,2 млн.євро. Тривалість реалізації заходів проекту складає приблизно два роки».

Зазначається також, що сума кредиту, який надає Львівському комунальному підприємству «Львівавтодор» Європейський банк реконструкції та розвитку, становить 10,0 млн євро або еквівалент цієї суми у національній валюті за офіційним курсом Національного банку України на дату зарахування коштів на рахунок позичальника. Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» отримає місцевий внесок у розмірі 1,2 млн євро. Строк, на який надається кредит ЄБРР - 13 років з пільговим періодом - 3 роки після підписання кредитного договору. Маржа - 7,0 % на рік, з можливістю зниження або підвищення залежно від кредитного рейтингу міста та досягнення позичальником фінансових коефіцієнтів, які задовольняють ЄБРР, але не нижче від 4,00 %.

У висновку наголошується: «Реалізація проекту забезпечить суттєве збільшення надходжень за рахунок збору коштів за оплату проїзду до Львівського комунального підприємства «Львівавтодор», адже велика кількість коштів за оплату проїзду у місті не обліковується та офіційно не контролюється, що при економічно обґрунтованому рівні тарифів дозволить підприємству здійснити погашення кредиту та відсотків за користування кредитом за рахунок власних кошті».

В оцінці ефективності проекту вказано: «Впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова забезпечить зростання економічної ефективності роботи комунальних підприємств транспорту - Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс» та ЛК АТП № 1 завдяки: Автоматизації процесів збору платежів, економії коштів на операційну діяльність цих підприємств в об'ємі 7 % від власних доходів. Збільшенню пасажиропотоків у межах 8 % від власних доходів. Видатки на реалізацію проекту будуть компенсовані через збільшення надходжень від оплати проїзду пасажирами».

ІА "Вголос": НОВИНИ