Ініціативи міської влади, яка встановлює нові умови для малого та середнього бізнесу, негативно позначаються на роботі підприємців. Так вважають майже 70% опитаних львів’ян, які взяли участь у новому проекті центру «Соціоінформ». Про це сьогодні, 27 червня, повідомив його директор Олексій Антипович під час прес-конференції, - передає ЗІК.
Вивчаючи позицію львів’ян щодо кіосків та павільйонів (МАФів), організатори опитування дійшли висновку, що мешканці столиці Галичини не підтримують чимало починів Львівської міської влади. Так, більшість респондентів негативно ставляться до ідеї закриття літніх майданчиків біля кіосків та павільйонів на вулицях Львова (61,38%), половина опитуваних вважають, що недоцільно ліквідовувати більшість МАФів (52,75%) та запроваджувати заборону на продаж пива (49,88%) та тютюнових виробів у кіосках (43,38%).
Крім цього, своє ставлення до існування у Львові торгових кіосків та павільйонів та проблем малого і середнього бізнесу респонденти також продемонстрували через такі твердження: кожна нова влада встановлює нові умови для підприємців малого та середнього бізнесу – 53,76%, закриття більшості кіосків призведе до зростання безробіття – 40,50%, встановлюючи нові умови для малого та середнього бізнесу місцева влада підриває його фінансову основу – 32,63%, від закриття більшості кіосків постраждають місцеві виробники – 21,87%, закриття МАФів призведе до зменшення надходжень до міського бюджету – 15,87%. Водночас, теза «що менше буде у Львові кіосків, то краще» отримала негативний баланс підтримки – (-17,12%).
Президент Асоціації роботодавців Львівщини Зеновій Бермес, який також брав участь у прес-конференції, зазначив, що результати соцдослідження віддзеркалюють реальний стан відносин міської влади з підприємцями. «Ситуація з малим бізнесом у Львові погіршується. Вона набула ознак фактичної війни», – наголосив він.
«Громадська думка населення Львова щодо проблем кіосків та павільйонів» підготовлено за даними опитування населення міста Львова, що було проведене Центром «Соціоінформ» 1-12 червня 2007 р. Методом інтерв’ю було опитано 800 респондентів, які репрезентують доросле населення Львова, віком від 18 років. Помилка репрезентативності дослідження становить +/- 2,4%.
Метод дослідження – особисте формалізоване інтерв’ю згідно з опитувальником. Вибірка – багатоступенева, стратифікована з використанням випадкового відбору респондентів на останньому щаблі. Квотами у вибірці були – вік, стать і освіта.
Дослідження проводилося на замовлення Об’єднання підприємців «Місто Лева».
ІА "Вголос": НОВИНИ