Податківці ознайомили бухгалтерів підприємств і організацій з останніми змінами в податковому законодавстві. Зокрема, зупинились на нововведеннях щодо податку на додану вартість, на прибуток, податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску, єдиного податку, ресурсних платежів. Звернули увагу на помилки, які допускаються при заповненні звітності.

Розповіли про функціонування системи автоматизованого моніторингу у відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків. Також проінформували учасників семінару щодо особливостей декларування доходів громадян, отриманих у 2017 році.

Окремим важливим питанням було дотримання законодавства, щодо оформлення трудових відносин з найманими працівниками.

Також нагадали, як провести звірку даних в податковій власнику нерухомості, що знаходиться в різних населених пунктах. Відповідно до п.п.266.7.3 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

- об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

- розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

- права на користування пільгою із сплати податку;

- розміру ставки податку;

- нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

ІА "Вголос": НОВИНИ