В період карантину та масового тренду на дистанційну роботу, діджитал професію здобули особливу актуальність. Навіть для тих, хто зе вчора й гадки не мав, як працювати віддалено та заробляти на роботі з соціальними мережами.

Про основні тренди ринку SMM та перші кроки у кар'єрі, розцінки та робочі завдання в етері програми «Актуальне інтерв'ю» з Ігорем Солотюком розповіла SMM-фахівець та експертка з онлайн-продажів Сандра Вишня. 

Кримчанка зі Львова, яка живе у Києві - так саму себе називає дівчина. За словами Сандри, наявні умови ринку свідчать про очевидний факт - бізнес, якого не має в онлайні, втрачає клієнтів, а відтак й дохід. 

"Якщо задуматись про період, в якому ми зараз живемо, а саме карантин, то ті підприємці, які першими почали продавати свій бізнес в Фейсбук чи Інстаграм, виграли більше. Зрештою, згадайте навіть такі глобальні компанії як Glovo, та їх успішний досвід позиціювання у соціальних мережах", - розповідає експертка. 

За словами Сандори Вишні, правило бюджетування в SMM сфері максимально просте - чим більше грошей та зусиль ви вкладаєте, тим більше результату отримуєте. 

З поміж усіх соціальних мереж Сандра радила б Інстаграм, який є найбільш масовою соціальною мережею з активною платоспроможною аудиторію, яка до того ж пов'язана Фейсбуком. Її безумовний плюс - це можливість достукатися до різних груп споживачів. 

Повний запис інтерв'ю дивіться за посиланням:

  • 1:02 – завдяки smm підприємці значно збільшують дохід 
  • 9:25 – скільки заробляють smm-фахівці в Україні 
  • 10:20 – як можна опанувати професію 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ