В період карантину та масового тренду на дистанційну роботу, діджитал професію здобули особливу актуальність. Навіть для тих, хто зе вчора й гадки не мав, як працювати віддалено та заробляти на роботі з соціальними мережами.
Про основні тренди ринку SMM та перші кроки у кар'єрі, розцінки та робочі завдання в етері програми «Актуальне інтерв'ю» з Ігорем Солотюком розповіла SMM-фахівець та експертка з онлайн-продажів Сандра Вишня.
Кримчанка зі Львова, яка живе у Києві - так саму себе називає дівчина. За словами Сандри, наявні умови ринку свідчать про очевидний факт - бізнес, якого не має в онлайні, втрачає клієнтів, а відтак й дохід.
"Якщо задуматись про період, в якому ми зараз живемо, а саме карантин, то ті підприємці, які першими почали продавати свій бізнес в Фейсбук чи Інстаграм, виграли більше. Зрештою, згадайте навіть такі глобальні компанії як Glovo, та їх успішний досвід позиціювання у соціальних мережах", - розповідає експертка.
За словами Сандори Вишні, правило бюджетування в SMM сфері максимально просте - чим більше грошей та зусиль ви вкладаєте, тим більше результату отримуєте.
З поміж усіх соціальних мереж Сандра радила б Інстаграм, який є найбільш масовою соціальною мережею з активною платоспроможною аудиторію, яка до того ж пов'язана Фейсбуком. Її безумовний плюс - це можливість достукатися до різних груп споживачів.
Повний запис інтерв'ю дивіться за посиланням:
- 1:02 – завдяки smm підприємці значно збільшують дохід
- 9:25 – скільки заробляють smm-фахівці в Україні
- 10:20 – як можна опанувати професію
ІА "Вголос": НОВИНИ