Про це сьогодні, 17 листопада, розповіла керівник українського центру вивчення громадської думки «Соціоінформ» Наталія Зайцева-Чіпак, повідомляє кореспондент «Вголосу».

«В епоху змін, у час, коли суспільство заполітизоване й перебуває в стані тотального оновлення, громадяни виявляють високий інтерес до суспільних подій. У звичайних умовах суспільна думка змінюється поступово. В теперішній ситуації ми спостерігали дуже швидке і стрибкоподібне змінення громадської думки», – каже соціолог.

Вона додає: виборці дуже активно змінювали свої вподобання, тож траплялося так, що кандидати ставали переможцями буквально за тиждень до виборів і навпаки.

«Ми робили заміри впродовж останньої виборчої кампанії і бачили, як змінюються рейтинги. Але впродовж останніх тижнів фіксували дуже різкі зміни думок, уподобання людей мінялися дуже інтенсивно. Переможець змінювався за тиждень», – сказала Н.Зайцева-Чіпак.

Також, за її словами, результати виборів були неочікуваними через те, що окремі партії вели дуже інтенсивну передвиборну агітацію, і це дало їм змогу вирватися на лави переможців.

ІА "Вголос": НОВИНИ