Більшість коштів, витрачених на президентську виборчу кампанію 2004 року, перебуває в тіні. Про це заявив керівник проекту «Громадський моніторинг президентських виборів в Україні» Ігор Марков.
Марков стверджує, що обсяг коштів, які витрачають на виборчі перегони, з кожними виборами збільшується і постійно перевищує межі витрат коштів, визначені виборчим законодавством. А на останніх виборах цей обсяг може бути збільшений у 50 разів.
За словами Маркова, для кожного з основних кандидатів у президенти -- Віктора Ющенка і Віктора Януковича -- суми витрат на вибори можуть сягнути 1-1,5 млрд грн. Вже на цьому етапі виборчої кампанії вони витратили найбільші серед кандидатів кошти на вибори, що зумовлено їх організаційною підготовкою, розгортанням власних штабів та медіа-центрів.
Політолог також вважає, що на цих виборах прихильники влади для зменшення своїх затрат можуть активно використовувати адмінресурс, проводити різноманітні благодійні акції, реалізовувати окремі комерційні проекти. Натомість опозиція як засіб проведення виборів застосовуватиме масові збори та зустрічі з виборцями.
ІА "Вголос": НОВИНИ