Лише корпоративна солідарність українських медіа та шоу-бізнесу може врятувати Україну під час парламентської виборчої кампанії 2006 року від чергового національного приниження, як це відбувалося під час президентських виборів.

Про це екс-віце-прем'єр Микола Томенко заявив сьогодні на круглому столі, присвяченому проблемі законодавчого врегулювання участі іноземних громадян та організацій у передвиборчій агітації, повідомили у прес-службі Томенка.

Він висловив сподівання, що цинічне повторення багатьох брудних технологій, скерованих або зроблених за кордоном, не відбудеться, адже з уроків президентської кампанії зроблено багато висновків і прийнята нова редакція закону про вибори, в якій, зокрема, обмежена участь іноземців у передвиборчій агітації.

Проте, за словами Томенко, варто приділити значну увагу тлумаченню участі іноземних громадян стосовно медіасфери. У зв'язку з цим він пропонує до початку офіційної виборчої кампанії ініціювати створення експертної групи, до якої б увійшли члени ЦВК, Нацради з питань телебачення і радіомовлення, керівники ЗМІ та медіаексперти, щоб врегулювати спірні та проблемні питання у виборчому законодавстві.

Так, наприклад, необхідно звернути увагу і дати чітке роз'яснення прав засобів масової інформації, що мають більше 50% іноземного капіталу, на висвітлення перебігу виборчої кампанії. До речі, на сьогодні не існує чіткої інформації про кількість таких ЗМІ в Україні. Треба нарешті припинити практику, коли в іншій країні виготовляється „чорна піар-продукція”, а вітчизняні ЗМІ є засобом її поширення, зазначає Томенко.

„Але найголовніше – це не допустити під час парламентської виборчої кампанії політичного малоросіянства, коли найделікатніші та найконфліктніші для України епізоди суспільного та економічного життя коментують іноземні політичні аутсайдери чи політичні пройдисвіти”, - вважає Томенко.

УНІАН 

ІА "Вголос": НОВИНИ