Слідчі Конгресу вважають, що російські хакери могли отримувати допомогу в поширенні «несправжніх новин» та іншої дезінформації, пише видання Vox з посиланням на The Daily Beast.
Саме тому в центрі уваги опинилась Cambridge Analytica, яку найняла за рекомендацією Джареда Кушнера та голови передвиборчої кампанії Трампа Стіва Беннона, передвиборча кампанія Трампа в червні 2016 року.
Cambridge Analytica займається «психографікою», використовуючи Інтернет-дані для створення психологічних портретів виборців. Цю інформацію потім використовують для створення спеціально розрахованих на виборців повідомлень.
«Цифрова операція Трампа була шокуюче ефективною», – зазначає Семюель Вулі, голова проекту цифрової пропаганди Оксфордського інституту з Інтернету.
Якщо ви використовуєте соціальні медіа в Інтернеті, ви залишаєте цифрові сліди, зазначає Vox. Всі ці дані можна збирати та аналізувати. Cambridge Analytica заявляє, що має 4-5 тисяч елементів даних на кожного дорослого американця. Ці дані використовують для визначення особистості та того хто більш імовірно відгукнеться на той чи інший емоційний посил.
«Я називаю це емоційний повідець», – говорить Вулі.
Cambridge Analytica підтвердила виданню, що компанія співпрацює з розслідуванням російського втручання, однак заперечила будь-які порушення.
Зараз немає доказів, які б пов’язали Cambridge Analytica, передвиборчу кампанію Трампа та російські намагання вплинути на вибори в США, зазначає видання.
Якщо змова існувала, вона теоретично могла відбутись без залучення Cambridge Analytica, однак, це було б дивним, оскільки цю компанію найняли спеціально для роботи з виборцями.
ІА "Вголос": НОВИНИ