ЛЬВІВ, 31 СІЧНЯ, PRESSTIME.COM.UA. — У 2007 молочна компанія «Галичина» збільшила присутність до 12% українського ринку йогуртів.

Про це Presstime повідомила PR-менеджер молочної компанії "Галичина" Наталія Головачко.

Ріст продажу в категорії йогуртів та йогуртових напоїв склав 109,6%. За даними AC Nielsen частка ринку питних йогуртів ТМ«Галичина» по Західній Україні становить 42,7%. А частка загальноукраїнського ринку, за даними рітейлерів — понад 12%.

Загалом, за словами генерального директора молочної компанії «Галичина» Володимира Петрини, протягом 2007 року об’єм реалізації усього асортименту продукції компанії виріс на 76% в гривневому еквіваленті. Тоді як ріст продажу в категорії йогуртів та йогуртових напоїв склав 109,6%.

Протягом 2007 року молочна компанія «Галичина» фактично завершила побудову власної національної системи дистрибуції у всіх регіонах України. Зокрема, відкрито регіональні структурні підрозділи у Дніпропетровську, Харкові, Херсоні, Кіровограді та Чернігові.

Як повідомляло агентство, у 1 півріччі 2007 року молочна компанія „Галичина” наростила продажі на 39,5% — до 31,196 тис. тонн молочної продукції.

ЗАТ „Галичина” володіє Радехівським молокозаводом. Виготовляє сухе знежирене молоко, казеїн, масло, сири тверді під ТМ „Молочар”, а також молоко, кефіри, сметану, йогурти під ТМ „Молочар”, „Галичина” і "12 Вітамінів".

У 2006 році молочна компанія „Галичина” наростила виробництво на 63% — до 48 тис. т.

Компанія лідирує на ринку кисломолочної продукції Західної України. У Києві за даними AC Nielsen питні йогурти та біо-кефіри ТМ „Галичина” входять до п’ятірки лідерів.

ІА "Вголос": НОВИНИ