«Команда російської «Coca Cola» використовувала стилізовану карту Росії як частину різдвяної кампанії. Агенція, яка розробляла карту, пізніше внесла зміни без нашого відома і погодження», йдеться у відповіді компанії на запит ТСН.

У «Coca Cola» стверджують, що не захищають будь-яку політичну позицію, а також вибачилися за «контроверсійний пост», який був згодом видалений.

Нагадаємо, американська компанія «Coca-Cola» на своїй офіційній сторінці в соцмережі «Вконтакте» принесла вибачення за публікацію карти Росії, на якій не було Криму, Калінінградської області й Курильських островів.

Відразу після цього, на російському сайті «Pepsi» також виявили карту Росії з окупованим Кримом. 

Згодом виявилося, що міжнародні автокомпанії «Пежо», «Фольксваген», «Хюндай» та «Шкода» також на своїх російських сайтах називають Крим Росією. 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ