Про це йдеться у листах компанії, направлених на адресу Укрзалізниці та державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія», повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.

Зокрема, як зазначається у листах, уже впроваджено програму підготовки поїздів Hyundai до зимових умов та упродовж останніх двох днів було скорочено кількість несправностей.

Також Hyundai наразі збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Крім того, «компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських спеціалістів групи технічного обслуговування у Дарницькому депо», йдеться у листі.

Вирішено проблеми і з поставкою необхідних запчастин, які компанія Hyundai мала раніше: більша частина запчастин уже доставлена у депо, упродовж тижня очікується ще надходження.

«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі як затримки, відміни рейсів», - йдеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами «Української залізничної швидкісної компанії» усі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.

Крім того, варто наголосити, що Hyundai була єдиною компанією, яка змогла поставити Україні потяги у встановлені досить короткі терміни – упродовж 18 місяців, для того щоб встигнути до початку проведення в Україні Євро-2012.

ІА "Вголос": НОВИНИ