Про це заявив депутат Київради Олександр Пабат на «Facebook».

Він оприлюднив листа Департаменту транспортної інфраструктури до профільних комісій Київради.

«Склалась критична ситуація на ринку приміських, міжміських та міжобласних перевезень пасажирів. Із західного напрямку до Києва прибуває понад 800 рейсів. Це значно ускладнює дорожню ситуацію», - пояснює необхідність появи нової автостанції заступник директора Департаменту Іван Шпильовий.

Обслуговувати автобуси, які заїжджають із західного напрямку, має автостанція «Дачна», зауважив Шпильовий. Вона належить держпідприємству "Київпассервіс". Наказом Фонду держмайна підприємство збираються приватизувати, продавши контрольний пакет акцій на аукціоні.

«Хоч «Дачна» розташована на в'їзді до міста. Але місце її розташування - незручне для автобусів та пасажирів. Станція метрополітену - на значній відстані. Це не дозволяє автостанції функціонувати як транспортно-пересадочний вузол. Приєднати її в комплекс із загальною системою міських перевезень неможливо», - сказав Шпильовий.

Також він нагадав, що біля станції метро Житомирська упродовж десяти років функціонує нелегальний пункт відправки та прибуття автобусів західного напрямку.

«На місці цього пункту в міському кадастрі зареєстровані дві земельні ділянки на 2 га, які втретє поспіль відводять компанії «Альянс екопроект». За договором оренди там мають звести торгово-розважальний центр. Однак навіть підготовчі роботи по будівництву не ведуть», - нагадав чиновник.

Шпильовий пропонує розірвати договори оренди із компанією «Альянс екопроект» і відвести земельну ділянку під будівництво автостанції.

 

-

ІА "Вголос": НОВИНИ