Про це повідомляє ресурс «The Local».
Водневий поїзд «Coradia iLint» розробляла протягом двох років у Франції фірма «Alstom». Їздити ця незвичайна машина буде в федеральній землі Нижня Саксонія.
Поїзд працює з використанням паливного бака з воднем, який зберігається на даху поїзда. У свою чергу, водень живить паливний елемент для виробництва електричної енергії. Ця технологія є альтернативою дизельних поїздів, які до цих пір використовуються в більшій частині Німеччини. Втім, такі машини дорожче за дизелі.
««Alstom» рада почати інноваційний прорив в області чистого транспорту для регіональних поїздів Німеччини», – сказав голова і головний директор фірми Анрі Пупар-Лафарж.
Від однієї повної заправки водневий поїзд може проїхати 600-800 км, розвиваючи при цьому максимальну швидкість 140 км/ч.
ІА "Вголос": НОВИНИ