Проект з відповідними поправками до Закону про рекламу подав депутат від «Єдиної Росії» і в той же час голова націоналістичної партії «Родіна» Алєксєй Журавльов, пише «Rzeczpospolita».
Згідно з запропонованими поправками, компанії «які мали контракти із німецькою нацистською партією і фашистською партією Італії» повинні повідомляти своїх покупців про свою колишню співпрацю. Наприклад, в друкованих рекламних матеріалах така інформація повинна займати не менше 10% поверхні рекламної площі.
«Корпорації, які заробили свої гроші на крові наших співвітчизників повинні інформувати про це наших покупців. Вони повинні маркувати власну продукцію», - сказав Журавльов на радіо «Говорит Москва». Все для того, щоб компанії «не фальсифікували нашу історію».
Якщо поправки будуть прийняті, першими під удар потраплять німецькі автовиробники, які всі без винятку працювали на нацистський режим і виробляли автомобілі для німецької армії.
Журавльов вже демонстративно пересів з автомобіля «Мерседес» на «Шкоду», хоча дружина депутата не має наміру позбуватися свого BMW X3.
Парламентарій оголосив, що BMW, Siemens, Bertelsmann AG і навіть Ikea, Metro Cash&Carry, Nestle, Ford і навіть Coca-Cola доведеться маркувати свої товари, якщо поправки до законопроекту будуть прийняті.
ІА "Вголос": НОВИНИ