ЛЬВІВ, 11 ЛИСТОПАДА, PRESSTIME.COM.UA. — У січні-серпні 2008 року IDS Group наростила продажі «Моршинської» на 45,4% порівняно з аналогічним періодом за попередній рік.

Про це повідомив генеральний директор IDS Group Марко Ткачук.

При цьому частка ринку «Моршинської» зросла майже на 2,5 відсоткових пункти, до 12,5%. Нумерична (кількісна) дистрибуція сягає на сьогодні 61%, рівень зваженої дистрибуції – 83%.

«Цьогорічний сезон в цілому був непростий для ринку. На це вплинуло досить прохолодне літо та нестабільна економічна ситуація в нашій державі. Вперше за останні роки не справдилися прогнози на збільшення споживання бутильованих вод. Але навіть у такій непростій ситуації IDS Group лише не втратила своїх позицій», — відзначив Ткачук.

Компанія IDS Group була створена наприкінці 2004 року внаслідок об'єднання найпотужніших українських виробників мінеральних вод та їхніх дистрибуторів: Миргородського заводу мінеральних вод, Моршинського заводу мінеральних вод «Оскар», ЗАТ «ІДС» і ВАТ «Нова». IDS Group розливає мінеральні води «Миргородська», «Моршинська», «Трускавецька кришталева», «Трускавецька Аква-Еко», «Старий Миргород», «Сорочинська», а також є ексклюзивним імпортером «Боржомі» в Україні. Компанія «Нова», яка входить до складу IDS Group, — єдиний в Україні національний оператор з доставки води у великій тарі додому та офісу.

ІА "Вголос": НОВИНИ