Про це повідомляється на сайті комітету, пише УНІАН.

Представники Демократичної партії США нагадують, що в січні 2017 року розвідувальне співтовариство дійшло висновку, що Росія втручалася в американські вибори, намагаючись сприяти перемозі Дональда Трампа і програшу Гілларі Клінтон.

Як зазначив член комітету Адам Шифф під час відкритого слухання в листопаді 2017 року за участю представників Facebook, Twitter і Google, [російська] кампанія в соціальних мережах була спрямована на розкол в США, розпалювання заворушень на грунті низки розбіжностей.

«Росіяни зробили це, об'єднавши фейкові акаунти, сторінки і спільноти, щоб просувати політизований контент і відео, а також мобілізувати справжніх американців підписувати онлайн-петиції і брати участь в мітингах і протестах», – заявив він.

Часто вплив здійснювався через группи у Facebook афроамериканців та ЛГБТ-спільноти. Вартість одного оголошення у середньому становила близько 150 російських рублів.

Як стверджується, всього було придбано понад 3,5 тисячі оголошень. Їх побачило 11,4 мільйонів американців. Російською «фабрикою тролів» було створено 470 сторінок в Facebook. Ці сторінки, зі свого боку, згенерували 80 тисяч одиниць контенту, який розповсюдили на більш ніж 126 млн американців.

Всього опубліковано 3,5 тисячі платних оголошень за 2015-2017 роки.

Спеціальний прокурор США Роберт Мюллер висунув звинувачення проти 13 росіян, які працювали на «фабриці тролів», і ще 3 організацій – у втручанні у вибори президента Сполучених Штатів.

 

«Вголос»

ІА "Вголос": НОВИНИ