Найбільш бажаним подарунком на Різдво для американських підлітків цього року є iPhone.
Про це повідомляє Інтерфакс.
Друге, третє і четверте місця в списку бажань тінейджерів також посіли продукти Apple - годинник Apple Watch, ноутбуки MacBook і бездротові навушники Airpods. Далі йдуть бренди одягу та взуття - Gucci, Vans, Adidas і Lululemon, а також відеоігри і, в першу чергу, баскетбольний симулятор NBA 2k19.
У звіті "Holiday 2018", підготовленому Piper Jaffray, відзначається, що частка пристроїв Apple в списках бажань американських підлітків цього сезону становить 11,5%, тоді як частка наступного за популярністю бренду - Gucci - лише 0,6%.
Уперше в списках бажань тінейджерів з'явилася криптовалюта біткойн і віртуальна валюта V-Bucks для відеоігри Fortnite замість готівки і подарункових карт, йдеться в огляді.
ІА "Вголос": НОВИНИ