Центральна виборча комісія затвердила порядок надання ефірного часу й друкованих площ для передвиборної агітації партіями й блоками партій - суб'єктами виборчого процесу за рахунок коштів державного бюджету під час виборів Верховної Ради.
Таке рішення ЦВК прийняла на своєму засіданні.
ЦВК дає можливість всім суб'єктам виборчого процесу безплатно використати ефірний час і друковану площу в засобах масової інформації в певних розмірах за рахунок держбюджету.
Зокрема, член ЦВК Андрій Магера, представляючи проект постанови, зазначив, що Національна телекомпанія повинна надати кожному суб'єктові виборчого процесу 60 хвилин (двічі по 30 хвилин) для передвиборної агітації, і стільки ж має надати Національне радіо.
Крім того, у газетах "Голос України" й "Урядовий кур'єр" партії й блоки також можуть розмістити свої програми й агітацію.
Черговість, час появи передвиборної агітації в рамках держбюджету буде визначатися жеребкуванням.
Водночас, голова ЦВК Ярослав Давидович прогнозує значні проблеми з фінансуванням таких кроків.
"Я змушений заявити, що цього року будуть великі проблеми з фінансуванням агітації за рахунок держбюджету", - сказав Давидович.
Зокрема, з його слів, у червні НТКУ встановила ставку 760 гривень за хвилину ефірного часу й саме з розрахунку цієї суми ЦВК формувала бюджет парламентських виборів.
Тепер же НТКУ встановила тариф 4 600 гривень за хвилину ефірного часу й це призвело до перевищення запланованої суми витрат.
"Сума буде понад 8 млн. (гривень)", - сказав Давидович.
Він повідомив, що дав доручення відповідним органам комісії влагодити питання вартості хвилини ефірного часу із НТКУ, оскільки в бюджеті не передбачене таке фінансове навантаження.
На цьому засіданні ЦВК має розглядати список Партії регіонів.
Українська правда
ІА "Вголос": НОВИНИ