Як повідомляє агентство dpa, у вересні, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, число проданих автомобілів знизилося на 10,8% і склало 1 мільйон 99 тисяч 264 автівки.
Протягом перших дев'яти місяців цього року — з січня по вересень — число зареєстрованих нових автомобілів зменшилося на 7,6% — до 9 мільйонів 368 тисяч 327 машин. Практично на всіх провідних європейських авторинках ситуація погіршилася. Винятком стала лише Великобританія, де у вересні зареєстровано зростання попиту на 8,2%.
У Франції продажі скоротилися на 17,9%, в Італії — на 25,7, а в Іспанії навіть на 36,7%. У Німеччині також зафіксовано спад — мінус 10,9%.
Найістотніших втрат з великих виробників минулого місяця зазнала компанія Renault, зазначає агентство Reuters. Французький концерн продав на третину менше автомобілів. Його дочірнє підприємство Dacia, яке випускає бюджетні автомобілі, скоротило число продажів на 14,4%.
Opel і його британський підрозділ Vauxhall продали на 15,6% менше автомобілів, ніж роком раніше. У той же час німецькому концерну Volkswagen, на відміну від конкурентів, вдалося зберегти позиції — зниження продажів у Європі було компенсовано збільшенням збуту в інших регіонах світу.
Як повідомляв Вголос, компанії Volvo через погіршення кон'юнктури довелося на деякий час закрити одне з найважливіших європейських підприємств. Випуск продукції на заводі поблизу міста Гетеборг в Швеції компанія зупинить з 29 жовтня до 2 листопада, повідомив представник Volvo в Стокгольмі. Причина — проблеми зі збутом, насамперед на європейському ринку. На початку жовтня на заводі під Гетеборгом число збираних автомобілів вже було скорочено з 57 до 50 автомобілів на годину.
Джерело: Німецька хвиля
ІА "Вголос": НОВИНИ