Про це повідомила прес-служба «Укравтодору».
«Конкурсні заявки обох претендентів на участь у першому в Україні концесійному проекті, що передбачає будівництво та експлуатацію нової автомобільної дороги Львів – Краковець, не відповідають умовам концесійного конкурсу», - сказано в повідомленні.
Під час розгляду заяв комісія виявила, що жодна з компаній не в змозі забезпечити фінансування робіт з будівництва об’єкту концесії ані за рахунок власних, ані за рахунок залучених коштів, як це передбачено умовами концесійного конкурсу.
Крім того, в одного з претендентів відсутній досвід реалізації проектів на основі концесії, а також немає підтвердження беззбитковості діяльності компанії за останні 5 років, що є обов’язковою кваліфікаційною вимогою до учасників конкурсу.
Відтак за рішенням Комісії через відсутність у заявках необхідної інформації та подання її у неповному обсязі жоден з заявників не може бути допущеним до участі у конкурсі.
За словами начальника Відділу міжнародного співробітництва та інвестицій Укравтодору Лілії Горбатюк, ті компаній, котрі ще навесні висловлювали свою зацікавленість в участі в конкурсі, під час його оголошення не подали заявок взагалі.
«Більшість з них, аби підготуватися більш ґрунтовно, просили перенести конкурс на 2016 рік або зачекати з його проведенням до покращення економічної ситуації в Україні», – пояснила вона позицію підприємств.
Нагадаємо, заявки на участь у першому концесійному конкурсі з будівництва та подальшої експлуатації нової автомобільної дороги Львів — Краковець, подали дві компанії: українські представники компанії Консорціум «Концесійні Транспортні Магістралі», а також французьке підприємство «BOUYGUES».
Будівництво дороги Львів-Краковець протяжністю
1999 року Кабмін уклав з Консорціумом Трансмагістраль угоду на будівництво траси Львів-Краковець, згідно з якою термін будівництва становив 5 років.
2 червня 2003 року Кабінет Міністрів України затвердив проект будівництва дороги Львів-Краковець, як складової частини Третього міжнародного транспортного коридору № 3 Берлін - Київ, згідно з розпорядженням якого будівництво мало завершитися через 4 роки і 9 місяців.
У січні 2009 року Львівська облрада звернулась до тодішнього прем’єр-міністра Юлії Тимошенко з проханням змінити концесіонерів автомобільної дороги Львів-Краковець.
У жовтні 2010 року будівництво дороги відновила донецька «Альтком», яку пов’язують з Колесніковим, але вона також не завершила будівництво.
Проект концесії «воскресили» у 2013 році.
На Міжнародному економічному форумі у Трускавці у жовтні 2013 року екс-віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул заявив, що тендерні процедури щодо будівництва концесійної дороги Краковець-Львів-Броди-Рівне розпочнуться у першому півріччі 2014 року.
ІА "Вголос": НОВИНИ