«Передвиборчі обіцянки в нас не виконується. Програма пишеться в нас в основному для того, щоб тебе зареєстрували, а не для того, щоб виконувати. Програма – це набір привабливих гасел. Вона аж ніяк не є якимось послідовним планом треба би було втілювати», - сказав він.

«У зв’язку із цим, оскільки жоден з кандидатів не може апелювати до виконання своєї програми, то в них залишається тільки один шлях - перехід на особи, нападати один на одного, влаштовувати різного роду скандали. Бо прозвітувати про свою діяльність нема за що. Звідси така брудна і некрасива виборча кампанія», - додав політолог.

Ще однією причиною  такої брудної кампанії Танчин назвав продовження перерозподілу власності.

«У нас влада – фактично ключ до приватизації. Бо приватизація – це не є економіка, приватизація – це філософія. Після помаранчевої революції відверто не приховуючи ділили владу, маючи на увазі її економічну цінність. Комусь митниця, комусь  - крісло голови ОДА. Тобто приватизація влади продовжується. Влада розглядається суто як матеріальна цінність, а не як досягнення певних цілей», - зазначив він.

Ось чому, на думку політаналітика,  знову неактуальними є передвиборчі обіцянки.

«Бо в передвиборчій обіцянці ти не напишеш, що моя мета – приватизувати митницю, кусок кордону і їздити на машині в півмільйона доларів в голодній і злиденній країні», - зазначив він.

ІА "Вголос": НОВИНИ