Про це повідомляють у Віснику державних закупівель.
Замовником закордонного піару для української системи освіти є ДП Інформаційно-іміджевий центр», яке 18 вересня за результатом тендеру уклало угоду з київським ТОВ «Євромедіа Компані».
Зазначене підприємтсво повинне обрати із трьох запропоновнаих країн: Азербайджану, Казахстану, Білорусі, дві, де і вийдуть «джиносві» передачі про українську освіту.
У кожній з двох країн має вийти у ефір не менше 6-ти окремих випусків телевізійної програми, тривалістю не менше ніж 45 хв. готового продукту кожен (загальна кількість – не менше 12 окремих випусків).
Крім того, переможець тендеру повинен організувати промоцію програм не лише на телебаченні, але і у соцмережах, наповнювати контентом офіційний сайт замовника, а також, розмістити текстову інформацію у «Вікіпедії» українською, англійською мовами та мовами обраних країн, де вийдуть телевізійні програми.
Зауважимо, участь у конкурсі брала львівське товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГ ІНВЕСТ УКРАЇНА», однак його цінова пропозицій була значно дорожчою – 6 млн. 900 тис. грн.
ІА "Вголос": НОВИНИ