Про це повідомляється на сайті інформаційно-аналітичної групи AUTOConsulting.
"За підсумками 1 кварталу український авторинок продемонстрував скромне зростання на 8,9%", - йдеться в повідомленні.
"Зусиллями всіх операторів у березні вдалося спрямувати ринок у позитивну зону зростання, щоправда, зовсім трішки, +1,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Проте, в перший місяць весни на авторинку йшли неабиякі баталії за лідерство, причому на № 1 претендували відразу 5 операторів", - зазначили в AUTO-Consulting.
За підсумками місяця лідерство дісталося Hyundai, який з невеликою перевагою в кілька автомобілів зумів зберегти лідируючі позиції.
"На другому місці АвтоВАЗ, який після лютневого спаду зміг відновитися і як і раніше розраховує стати брендом, який найкраще продається в Україні. Однак АвтоВАЗу не вистачило буквально кілька автомобілів, щоб повернути колишнє лідерство", наголосили в AUTO-Consulting.
Справжній прорив у березні здійснили ділери Skoda, які з 7-го місця змогли піднятися на третю позицію і зайняти 7,9% ринку. Та динаміка, з якою українці стали розкуповувати Skoda, робить цей бренд одним з претендентів на лідерство в наступному місяці.
Джерело: Укрінформ
ІА "Вголос": НОВИНИ