Про це повідомив голова ГО «Фундація.101» Андрій Богданович під час презентації, повідомляє Укрінформ

«Хоча назва нашого проекту «Каратєль» є досить іронічною, але суть його серйозна. Ми створили сервіс, у якому можна допомогти через додаток у мобільному телефоні поскаржитись на майже будь-яке правопорушення - від ям на дорозі до грубості чиновників і  прострочених товарів у супермаркеті», - сказав  Богданович.

Він пояснив, що для роботи з додатком людина, яка хоче поскаржитися, робить фото або відео інциденту, додає мінімальну інформацію, яка необхідна для розгляду цього звернення, і відправляє всю інформацію на мобільний додаток. Юристи сервісу опрацьовують усю інформацію і направляють звернення у відповідний орган влади. Супер швидкої реакції, на думку розробників, очікувати не слід, адже, за законодавством України, відповідь на звернення може надаватися протягом 30 днів. Проте, за словами Богдановича, всі відповіді і реакції на звернення будуть розміщатися на ресурсі мобільного додатку.

Як зазначив розробник, будь-яка скарга громадянина залишається анонімною, особисті дані користувача мобільного сервісу доступні лише обмеженому колу співробітників громадської організації «Фундація.101» і не фігурують у зверненнях до органів влади або приватних структур.

Богданович також зазначив, що наразі працює 2 юристи, проте зі збільшенням попиту кількість співробітників збільшиться. За його словами, на додатку вже зареєструвалося 100 осіб з 00.00 годин 20 квітня і залишили 23 скарги.

Проект «Каратєль» – це безкоштовний мобільний додаток, за допомогою якого можна поскаржитися на майже будь-яке правопорушення, як-то вимагання хабара, хамство, порушення правил паркування, продаж простроченого товару, куріння в закладах харчування, порушення благоустрою, яма на дорозі та ін. Мобільний додаток «Каратєль» можна безкоштовно завантажити на смартфон в Google Play і App Store.

 

«Вголос»

 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ