Про це сказано в офіційному повідомленні Держпідприємства, яке надійшло на адресу «Вголосу».

Подаємо відповідь повнотекстово:

«Згідно з протоколом відхилення від 30.04.2015 року пропозицію ТОВ «Транскомплект-С» відхилено з таких підстав:

- ТОВ «Транскомплект-С»  надані скомпільовані технічні умови на елементи скріплення, виробником яких є ТОВ «АТ Механіка», а саме: титульна сторінка діючої редакції технічних умов від 2007 року, а інші – не є продовженням цих же ТУ, а є сторінками проекту змін № 3, які не погоджені Укрзалізницею, як кінцевим споживачем, з причин не дотримання вимог ГОСТУ 32.0.08.001-97;

- у технічних умовах параметри елементів скріплення не відповідають фактичним параметрам вузла скріплення;

- погодження технічних умов в редакції 2007 року на елементи скріплення скасовані судовими рішеннями по справі № 826/14671/14.

Тобто, ТОВ «Транскомплект-C» у складі конкурсної пропозиції подані скомпільовані технічні умови, які не відповідали існуючим технічним умовам, офіційна копія яких знаходилася в Департаменті колії Укрзалізниці. За фактом підроблення документів (технічних умов) слідчим управлінням ГУМВС України в м. Києві проводиться досудове розслідування в кримінальному провадженні № 12015100000000538 від 17.06.2015 року.

Крім того, за заявленими на тендер параметрами продукція ніколи не виготовлялась та не поставлялась на залізниці України, оскільки для цього необхідно здійснити ряд випробувань в порядку визначеному ГСТУ 32.0.08.001-97, який є чинним нормативним документом обов’язковим для  застосування підприємствами залізничного транспорту, в тому числі і ДП «Укрзалізничпостач».

Враховуючи, що виробником (ТОВ «АТ Механіка») такі випробування не проводились, Укрзалізницею не погоджені змінені технічні умови, що унеможливлює постачання такої продукції для потреб підприємств залізничного транспорту.

Щодо погодження технічних умов Укрзалізницею.

Вимоги щодо необхідності погодження технічних умов встановлені ДСТУ 1.3-2004 «Правила побудови, викладання, погодження, прийняття та позначення технічних умов» (розділ 5), а також аналогічна вимога зазначена у документації конкурсних торгів (додаток № 9).

Наказом Мінінфраструктури № 50 від 11.02.2015 року скасовано порядок погодження технічних умов Укрзалізницею, який був встановлений наказом №134 від 17.04.1998 р., однак наказ № 50 не скасував ДСТУ 1.3-2004, який є чинним та обов’язковим до виконання.

Дотримання законодавства в сфері закупівель при здійсненні закупівель скріплення рейкового, в тому числі щодо правомірності відхилення пропозиції ТОВ «Транскомплект-С» було перевірено Антимонопольним комітетом України. За результатами розгляду скарги ТОВ «Транскомплект-С» 19.06.2015 року Постійно діючою адміністративною колегією АМК прийнято  рішення про відмову у задоволенні скарги у зв’язку з відсутністю порушень (текст рішення доступний на веб-сайті АМК за адресою: http://www.amc.gov.ua).

З огляду на зазначене, уповноваженим органом у сфері державних закупівель здійснено перевірку дотримання законодавства при здійсненні процедури закупівлі скріплення рейкового ДП «Укрзалізничпостач». Потреба у додаткових зверненнях до контролюючих органів відсутня», - наголошено в заяві.

Як повідомляв «Вголос», у кінці травня переможцем тендеру на закупівлю залізничних запчастин ДП «Укрзалізничпостач» визнало ТОВ «Експозиція», а дешевші на кілька мільйонів пропозиції 2-х компаній залізничники відхилили через непогоджені з «Укрзалізницею» технічні умови, хоча ця вимога була ліквідована Міністерством інфраструктури до оголошення тендеру. 

ІА "Вголос": НОВИНИ