ЛЬВІВ, 16 ЛЮТОГО, PRESSTIME.COM.UA. – У Львові затверджено єдиний договір між ЖЕКами та підрядниками, що займаються вивезенням сміття.
Про це сьогодні під час брифінгу повідомила в. о. начальника управління житлового господарства Наталія Герус.
Згідно з новим договором за належний вивіз сміття відповідатиме тепер компанія, що займається вивезенням побутових відходів.
«Раніше з кожним ЛКП перевізник сміття укладав різні угоди на взаємовигідних відносинах. Однак не всі перевізники сміття прибирали після себе контейнери і майданчики. Важко було припильнувати, щоб все було в належному стані. Цією угодою зобов’язали всіх однаковими умовами. Прибирають після вивозу, забезпечують нормальною тарою, на тарі має бути встановлено, хто саме є перевізником. Це загальні питання однакові для всього міста» - повідомила Наталія Герус.
За її словами, підрядники будуть повертати ЛКП касове обслуговування у розмірі 2,5%.
«За те, що ЛКП збирає гроші перевізникам, то перевізники залишають певний відсоток. За вивезення сміття мешканці платитимуть ЛКП так як і було», - зазначила Наталія Герус.
У випадку, якщо мешканці незадоволені вивезенням сміття, їм потрібно звертатися до ЖЕКів, котрі, своєю чергою, повинні відповідно реагувати на звернення громадян. За погане обслуговування, у договорі між ЛКП та підрядникам, передбачено штрафні санкції.
Як повідомляло агентство, виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив Типовий договір про надання послуг з вивезення твердих і рідких побутових відходів. У договорі є нововведення, яке передбачає, що ЛКП будуть отримувати незначну винагороду в розмірі 2,5% за вивіз твердих і рідких побутових відходів від суми, яку вони перераховують у міський бюджет.
ІА "Вголос": НОВИНИ