Новий податок називається «Delirium tax», повідомляє «Wprost».

Податок потрібно платити через будь-яку інформацію, розміщену на вітрині, у тому числі повідомлення про розпродажі та акції і навіть години роботи магазину, ресторану чи, наприклад, перукарні.

Міська влада вважає, що будь-яку інформацію розміщену на вітрині можна трактувати як рекламу, а тому її можна оподатковувати. Місцева преса повідомляє про протести через прийняття «delirium tax», а також пише, що «такого податку не вигадав би навіть ноттінгемський шериф – ворог Робін Гуда».

Місцеві ЗМІ повідомляють, що власникам закладів із вітринами вже надіслано 1620 квитанцій до оплати цього податку. У відповідь на скарги місцевих підприємців уряд міста заявив, що він не виключає можливості перегляду законодавства.

ІА "Вголос": НОВИНИ