В управлінні транспорту Львівської міської ради не хочуть надавати реального обгрунтування тарифу на проїзд в електротранспорті.

Про це на своїй сторінці у «Фейсбуці» повідомив депутат ЛМР Ігор Зінкевич.

Він зазначив: отримав ще одну відповідь від керівника Управління транспорту Ореста Олеськіва з приводу обгрунтування тарифу на проїзд в міському електротранспорті. Та уточнив: вірніше не відповідь, а чергову відписку

«Нагадаю, що у своєму зверненні № 947 від 5 листопада 2019 року, на яке пан Орест надав мені відповідь, я просив надати таку інформацію: 1. Документи, завірені відповідним чином, які б підтверджували збитки ЛКП »Львівелектротранс« в розмірі 25 млн. 685 тисяч гривень. Ця цифра викликала у мене та колег сумніви, оскільки на сайті корпорації »Укрелектротранс« були розміщені фінансові результати підприємств міськелектротранспорту України в І півріччі 2019 року, відповідно до яких »Львівелектротранс« спрацював із прибутком в 11,572 млн. грн. 2. Про обсяги бюджетного фінансування »Львівелектротрансу« із міського бюджету; 3. Копію листа ЛКП »Львівелектротранс« № 4 - 2512 - 501 від 5 жовтня 2019 року, яким підприємство обгрунтовувало необхідність підвищення тарифу; 4. Повне обгрунтування і розрахунок собівартості проїзду в трамваях і тролейбусах; 5. Проект фінансового плану ЛКП »Львівелектротранс« на 2020 рік, на основі якого і розраховувалася собівартість проїзду; 6. Інформацію про погодження у Міністерстві інфраструктури України призначення керівником ЛКП »Львівелектротранс« пана Андрія Свищо. У своїй відповіді пан Орест Олеськів лише надав пояснення щодо процедури формування і погодження тарифу, але практично жодної запитуваної інформації мені не надав, а лише запевнив, що процедуру підняття тарифу було запущено без порушень. Єдине, що можна зрозуміти із цього звернення - кандидатура керівника ЛКП »Львівелектротрансу« Андрія Свищо досі не погоджена в Міністерстві інфраструктури України відповідно до Закону України »Про міський електричний транспорт« і наказу № 516 Мінінфраструктури від 10 грудня 2015 року. Замість виконання процедури, чиновники Львівської міської ради йдуть на різноманітні юридичні виверти, типу »посада директора ЛКП «Львівелектротранс» є вакантною«. Нагадаю, цим юридичним »крутіям« одну річ - ні в Законі, ні в наказі № 516 не йдеться про посаду директора, там записано чітко, що йдеться про керівника незалежно від того, як називається його посада. Оскільки я слідкую за аналітичною інформацією про діяльність підприємств міського електротарнспорту, яка публікується на сайті корпорації »Укрелектротранс« в розділі »Аналітична інформація" (посилання - https://korpmet.org.ua/?page_id=3227), то повідомляю свої читачів про те, що уже опубліковано фінансові результати роботи підприємсв міськелектротранспорту за 9 місяців поточного року. Отож, знайомлю Вас із показниками роботи «Львівелектротрансу»: за січень - вересень 2019 року сумарний пробіг трамваїв і тролейбусів становив 4,70613 млн. км., було перевезено 72,7245 млн. пасажирів, витрати підприємства становили 285,741 млн. грн., а доходи - 297,26406 млн. грн. Із цих цифр випливає, що ЛКП «Львівелектротранс» за 9 місяців 2019 року отримало прибуток в сумі 11,523 млн. грн., а собівартість проїзду в міському електротранспорті (для цього потрібно поділити витрати на кількість перевезених пасажирів) 285 741 000 / 72 724 500 = 3,93 грн. І це при тому, що у Львові діє тариф в 5 гривень! Це означає те, що якщо вірити результатам, які подані у корпорацію «Укрелектротранс» то, тариф у 5 гривень забезпечує рентабельність перевезень на рівні 27%. Отож, рентабельність перевезень навіть зросла, порівняно із результатами роботи «Львівелектротрансу» в першому півріччі. Мої висновки із цієї ситуації наступні: керівник Управління транспорту Департаменту житлового господарства та інфраструктури Орест Олеськів свідомо не хоче надавати мені запитувану інформацію, щоб уникнути відповідальності і у випадку виявлення шахрайських дій перекласти всю відповідальність на ЛКП «Львівелектротранс», куди він запрошує мене знайомитися із документами«, - зазначив Зінкевич.

Та додав: »Але! 27 листопада 2019 року настане «момент істини» - пану Оресту Олеськіву на громадських слуханнях доведеться пояснювати причини підвищення тарифу на проїзд в електротранспорті, більше того, обгрунтовувати це підвищення перед громадою. Я та мої колеги, в свою чергу, повідомимо присутніх про наші розрахунки, які базуються на даних, які ЛКП «Львівелектротранс» подало в профільну корпорацію «Укрелектротранс» за результатами роботи в першому півріччі та за 9 місяців 2019 року. І після цього, нехай пан керівник Управління транспорту пояснить, чому розрахунки різняться. Не виключаю, що пан Орест Олеськів, як і його попередник Олег Партика, або узагалі не з'явиться на громадських слуханнях, або не буде відповідати на запитання присутніх. А це банально підтвердить «підтасовку» цифр. Щодо такої роботи Управління транспорту я планую підготувати звернення до двох профільних комісій ЛМР - комісії інженерного господарства, транспорту, зв'язку та житлової політики (у всіх містах перед підвищенням тарифів на проїзд така комісія обговорює це питання і погоджує його), а також до комісії законності, депутатської діяльності і свободи слова - щоб ця комісія дала юридичну оцінку діям Управління транспорту. Також ми із колегами вивчимо законодавчу базу щодо ненадання повної інформації на депутатське звернення і звернемося у відповідні інстанції".

ІА "Вголос": НОВИНИ